- Štítky blogu
- retro
- Retro móda
- retro elektronika
- Retro kúpeľňa
- retro doplnky
- retro chladničky
- retro pece
- Retro šaty
- Retro doplnky
- Retro drezy
- Retro
- retro vodovodné batérie
- vintage
- spotrebiče retro
- vodovodné batérie
- retro štýle
- retro móda
- Retro vodovodné batérie
- retro kupelne
- Retro style
- nábytok retro
- Kúpeľňa
- Moderné kúpelne
- Kúpelne retro - retro vodovodné batérie
- Novinky kúpelne
- Vodovodné batérie
- drezové batérie
- umyvadlové batérie
- bidetové batérie
- Nákup tovaru okamžite bez DPH
- retro kuchynská linka
- Škandinávska kúpeľňa
- sprchové batérie retro
- Retro kuchyňa
- Retro štýl
- Retro šaty pre moletky
- Retro chcladničky
- Bundy retro
- Bundy v retro štýle
- Vianočné ozdoby v retro štýle
- Vianočné ozdoby
- šaty retro
- odev retro
- Obuv retro
- Retro móda pre chlapa
- vaňové batérie
- Kuchynské batérie retro
- Malé veci
- kúpelne v retro štýle
Blog

06.11.2019
Kuchynské doplnky v štýle vintage
Kuchyňa navrhnutá v štýle vintage je spojená s chutným domácim jedlom a vynaliezavou gazdinkou. Presne vybrané príslušenstvo pomôže dosiahnuť úžasný e...
čítať celé

06.11.2019
Čierny kabát nemusí byť nudný - doplnky, ktoré ho oživia
Dobre prispôsobený čierny kabát je kus oblečenia, ktoré vám v šatníku nemôžete nechať ujsť. V kombinácii so správne vybraným príslušenstvom môžete vyt...
čítať celé

06.11.2019
California Girl - 5 kusov oblečenia, ktoré znovu vytvoria jej štýl
Štýl kalifornských dievčat je mimoriadne obľúbený najmä v lete. Sexy a bezstarostný, skvele funguje aj pri vysokých teplotách. Ak sa chcete obliecť ak...
čítať celé
Najväčší retro obchod na Slovensku!
Široký výber retro doplnkov, retro spotrebičov, retro nábytku, retro kúpeľní...
Jednoducho retro, retro, retro...
Z našej najširšej ponuky si určite každý vyberie.
06.11.2019
Návrat do minulosti, alebo čo nás v retro hrách zapne?
Dnes sú rozpočty veľkých hier desiatky a niekedy dokonca stovky miliónov dolárov. Vydavateľstvá súťažia o klienta s fotorealistickou grafikou, symfonickou hudbou a animáciami zaznamenanými profesionálnymi hercami v štúdiách na zachytenie pohybu. Medzitým sa stále viac a viac hráčov stavia proti prúdu a namiesto toho, aby utrácali peniaze za najnovšie časti Call of Duty a Assassin's Creed , kupujú retro hry. Starší aj mladší nadšenci interaktívnej zábavy sa tešia na tituly, ktoré sa hrajú rovnako ako pred dvoma alebo tromi desaťročiami . A v žiadnom prípade to nie je iba otázka nostalgie - hrsti odvodené z minulosti môžu skutočne poskytnúť toľko potešenia ako produkcia pokladní veľkých vývojárov. To sa premieta aj do výsledkov predaja - pixel Stardew Valley, ktorý odkazuje na sériu Harvest Moon z GameBoy, našlo viac ako 3,5 milióna kupujúcich.
Retro hra nemusí byť škaredá
Napriek zjavným súvislostiam už dávno uplynulo, keď sa retro hra rovnala plošinovka s 8-bitovou grafikou. Niektoré diela tohto typu vyzerajú celkom moderne a iba herná mechanika sa podobá ich starým predchodcom. Iní napodobňujú starý grafický štýl, ale snažia sa v ňom dosiahnuť novú kvalitu.
Tvorcovia sa často rozhodujú o hybride starého s novým - vytvoria hru "tak, ako to bolo predtým", pričom vylepšujú grafiku, ovládacie prvky a zábavné mechanizmy . Napríklad, Božstvo: Pôvodný Sin II alebo Pilíře večnosti II: Deadfire , pozície, ktoré sa tvrdia, že sú nástupcami klasických RPG od prelomu 20. a 21. storočia, sú graficky na najvyššej úrovni. Sú plné pokročilých efektov a miesta sú veľmi podrobné. Oba tituly sú starými RPG, ale Božstvo II vylepšil koncept questov a zdokonalil ďalšie riešenia. Výsledkom bolo vytvorenie inscenácie, o ktorej sme snívali o hraní Baldurovej brány z roku 1998.
Preto sa ani mladší hráči, ktorí sa neriadia nostalgickými motívmi, nevzdávajú hrateľnosti takýchto titulov rýchlo a zistia, že majú obrovské hĺbky. Zatiaľ čo už niekoľko rokov dominujú vo veľkých rozpočtoch hity s otvoreným svetom s roztrúseným a rozptýleným obsahom po celej mape a silným dôrazom na hry a sieťové funkcie, retro hry sa zdajú byť konzistentnejšie . Je to do istej miery dôsledkom skromnejšieho rozpočtu a nižších marketingových výdavkov. Menšie spoločnosti sa preto zameriavajú na menšie skupiny zákazníkov, ktorých očakávania dobre poznajú. Najväčšie hity veľkých spoločností musia osloviť každého, čo sa končí vytvorením hier pre priemerné chute a pretekanie o trendy.
Preto ani v pozícii, ako je Torment: Príliv Numenera, nebudeme venovať veľa hodín ďalším činnostiam alebo hľadaniu nálezov, ale dostaneme pútavý príbeh s mnohými pobočkami, ktoré jednotlivé vlákna sa vzájomne prelínajú a zvyšujú autentickosť celého zážitku. V dobrodružnej hre Obduction , ktorej vzorom je kultová myš, ktorá sa dá dokončiť za dva dlhé večery, nezažijeme multiplayerové hry ani vzrušujúce prieskumy, ale namiesto toho dostaneme konzistentnú fascinujúcu a fascinujúcu atmosféru. Tvorcovia týchto titulov sa neboja umiestniť všetko na jednu kartu a zamerať sa na to, čo pre nich najlepšie funguje .
V zaniknutej živočíšnej rezervácii
V mnohých prípadoch sú retro hry jedinou cestou pre milovníkov kedysi veľmi populárnych žánrov, ktoré už dávno prešli z módy. Žiadny z veľkých vydavateľov dnes nebude riskovať investovanie majetku do leteckého simulátora, stratégie v reálnom čase alebo do dvojrozmerného plošinovka. Preto fanúšikovia tohto typu výroby sú tituly priamo odkazujúce na klasiku, ako je Cuphead alebo sú inšpirované sériami Osadníci RTS < div id = "105">
Predtým to bolo ťažšie
Toto je tiež otázka úrovne obtiažnosti. Retro ponuky sú rajom pre ľudí, ktorí majú radi dôstojnú výzvu. Mnoho hier debutovalo pred rokmia mincové stroje. Veľké ťažkosti znamenali zisk. Mnohí z nás hodili do stroja desiatky zlotých a nedosiahli ani polovicu obľúbeného titulu. Dnes musia byť najväčšie inscenácie, ktorých tvorcovia počítajú s predajom v miliónoch kópií, dostupné pre nedeľného hráča - v opačnom prípade existuje riziko, že veľká časť publika sa od nich odrazí.
Medzitým sú autori položiek čerpajúcich z minulosti dokonale oboznámení s profilom svojej cieľovej skupiny a vedia, že sa jedná o sofistikovaného hráča, ktorý hľadá zábavu prispôsobenú jeho schopnostiam. Preto úspechy takých diel, ako sú vyššie uvedené Cuphead, Obduction alebo Do porušenia - to sú všetky tituly od samého začiatku, ktoré vyžadujú značné zručnosti a zároveň prinášajú veľa spokojnosti. O tom, že táto medzera nie je malá, svedčí úspech veľmi náročného plošinovka Cuphead, , ktorý za menej ako tri mesiace dosiahol viac ako dva milióny hráčov .
V prípade moderných hier s vysokým rozpočtom môžu byť niektoré odrádzané postupným prechodom na obchodný model herných služieb. Vydavatelia najväčších hitov robia všetko pre to, aby ich hráč v nich mohol hrať donekonečna, kupovať viac DLC a prémiovej meny, zúčastňovať sa na cyklických udalostiach a súťažiť s ostatnými. Retro tituly sa zvyčajne držia jednoduchšieho modelu - kúpite si hru a hráte ju , až sa nudíte. Zároveň, čo je tiež veľmi dôležité, ich jednoduché viazanie nie je pre naše počítače také zaťažujúce.
Inšpirácia nie je krádež
Najskôr si však treba uvedomiť, že retro neznamená bezduché kopírovanie riešení, ktoré fungovali v klasike interaktívnej zábavy a hľadania potravy iba na nostalgii. Ak by to tak bolo - mohli by sme byť schopní prevádzkovať staré hry a hrať sa s nimi. Najlepšie retro návrhy sa snažia slúžiť niečomu viac, známemu zážitku obohatenému o nové nápady a lepšiemu výkonu.
Toto manželstvo klasikov s modernitou sa často javí ako niečo oveľa zaujímavejšie ako duplikovanie osvedčených nápadov. Stĺpiky večnosti II: Deadfire významne rozširuje možnosti skúmania a vývoja charakteru, Northgard vzorec Osadníci dávajú charakter takmer prežitia, poľština Tieňový bojovník 2 kombinuje extrémne rýchle a bezstarostné konanie z minulých rokov s prvkami RPG a technológiou generovania na úrovni procedúr. . Takže nedostávame stopy starých prístupov, ale ich vyvinuté vylepšené verzie. Nejde o hry, ktoré sme hrali ako deti a dospievajúci, ale o hry, ktoré sme chceli hrať v tom čase.
Niet divu, že retro hry získavajú stále viac a viac fanúšikov. Nejde len o pixelartov platformátorov a pixelované ťahové stratégie. V tomto segmente, na rozdiel od vysokorozpočtových produkcií, nájdete prakticky akýkoľvek žáner, väčšiu hĺbku, väčšiu rozmanitosť, viac výziev. Napodobňovanie minulosti nemusí nevyhnutne znamenať návrat späť vo vývoji.